torstai 11. elokuuta 2016

Pori Match Show 27.7

Lovely Lion Sopivasti Sotkettu "Suttu" SIN2
Lovely Lion Perform "Putte" PUN-

Olin edellisenä päivänä saanut ajatuksen mätsäriin lähteä, kun Sutullakin alkoi ikä riittämään. Aamulla sain vielä idean ottaa Putte-Petterinkin mukaan, kaksi niin helppoa koiraa. Kehissä tuli itselleni kyllä kiire mutta järjestäjät olivat ymmärtäväisiä. Suttu ja Sisu kilpailivat vastakkain, ja Sisulle punainen nauha ja Sutulle sininen - Suttu katsoi Kartturia aika intensiivisesti liikkeiden ajan. Sinisten kehässä Suttu jaksoi seistä ihan äärettömän kauan, ja mun ei juuri sitä tarvinnut asetella - niin hyvin se on oppinut tuon peruuttamishomman.


Putte yllätti minut kyllä aivan toden teolla. Olin odottanut arkaa pientä valkoista koiraa joka ei edes liikkuisi. Putte kuitenkin kipitti kiltisti eteenpäin ja häntä ylhäällä. Erityisen ylpeä olin seisomisesta, se asettui seisomaan todella kauniisti - siskoonsa (Iskuun) tullut! Kuitenkaan reippautta ei tainnut löytyä ihan niin paljoa että melko suuressa pienten pentujen punaisissa oltaisiin sijoituttu, mutta kyllä olin ylpeä pienestä.


Suttu ja Sisu molemmat käyttäytyivät niin kehässä kuin kehän ulkopuolella mainiosti. Suttu hieman väisti tuomaria, mutta namin kanssa se oli ohi nopeasti. Suttu matkusti myös täysin vieraassa autossa todella hienosti, rauhoittui nopeasti sekä meno- että paluumatkoilla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti